im in love

Vet inte vad de är med mig, men de känns som om jag är nykär! Men himla skönt är de och ha det lugnt! ♥

Igår fick pumba och jullan ut och röra sig! Pumba för vagn och mumin på släp, vilket gick jättebra. Doc har man märkt att det behövs vinter dojjor snart! Men allt gick toppen.
Idag har vi dräktighetsundersökt en del kor, 11 tror jag att det var, bara en var tom och två var hon osäker på men trodde dom var dräktiga. Vilket är himla kul då vi har seminerat dom själva!

Ska nog lägga mig och vila , min kropp vill inte som jag. Den gör allt för att jag inte ska kliva upp på morgonen och pallra mig till skola och ladugård.. Vet inte om de är någon förkyulning eller infektion i kroppen..


(juste har piercat tungan med, ingen värsting nyhet men tänkte utifall någon vela veta ;))•

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0