möte med syon

Vid halv fyra ska jag ha möte med syon här på skolan, så mamma kommer och ska vara med så allt blir riktigt! Får la se om den nya killen får till allt.

Fickm schema i dag, tror ni dom hade gjort ngt till mig? KNAPPAST! Onsdagar har jag bara yrke, så då blir de nog lite praktik.

I kväll kommer de några sinkor och betäckta kvigor med, ska bli så himla roligt! :) Finns inte så mke kossor kvar på betet då dom flesta är hos farmor för att dom inte kunna kniopa nå!

Måste införskaffa mig en ny mobil då min samsung lagt av, och de njag låna av emil har högtalaren spruckit i! Hör inget när någon ringer och man ska prata med dom.

Nu ska jag fortsätta med mitt "skol arbete"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0